.
audi-ducati_01.jpg
audi-ducati_02.jpg
audi-ducati_03.jpg
audi-ducati_04.jpg
audi-ducati_05.jpg
audi-ducati_06.jpg
audi-ducati_07.jpg
audi-ducati_08.jpg
audi-ducati_09.jpg
audi-ducati_10.jpg
audi-ducati_11.jpg
audi-ducati_12.jpg
audi-ducati_13.jpg
audi-ducati_14.jpg
audi-ducati_15.jpg
audi-ducati_16.jpg
Budeme si opět zvykat na motocykly se znakem čtyř kruhů,
tedy někdejšího loga AUTO UNION ?

Do koncernu VW pod dohled Audi přibyla italská DUCATI.
Kdysi dávno pod čtyři kruhy Auto Union patřily nejen auta,
ale i populární motorky DKW.
Později v 70-tých letech po fúzi Audi-Auto Union-NSU
se projevila touha po motocyklu NSU,
na jehož funkčním modelu 1:1 jsem byl jako designer
na přání šéfa vývoje Ferdinanda Piëcha účasten:

http://cardesignclub.7x.cz/rubriky/galerie/seminare/seminar-42

V tématech  AUDI  Pavel Hušek 
prologue_01.jpg
prologue_02.jpg
prologue_03.jpg
prologue_04.jpg
prologue_05.jpg
prologue_06.jpg
prologue_07.jpg
prologue_08.jpg
prologue_09.jpg
prologue_10.jpg
prologue_11.jpg
prologue_12.jpg
prologue_13.jpg
prologue_14.jpg
prologue_15.jpg
prologue_16.jpg
prologue_17.jpg
prologue_18.jpg
prologue_19.jpg
prologue_20.jpg
prologue_21.jpg
prologue_22.jpg
prologue_23.jpg
prologue_24.jpg
prologue_25.jpg
prologue_26.jpg
prologue_27.jpg
prologue_28.jpg
prologue_29.jpg
prologue_30.jpg
prologue_31.jpg
prologue_32.jpg
prologue_33.jpg
prologue_34.jpg
prologue_35.jpg
prologue_36.jpg
prologue_37.jpg
prologue_38.jpg
prologue_39.jpg
prologue_40.jpg
prologue_41.jpg
prologue_42.jpg
prologue_43.jpg
prologue_44.jpg
prologue_45.jpg
prologue_46.jpg
prologue_47.jpg
prologue_48.jpg
prologue_49.jpg
prologue_50.jpg
prologue_51.jpg
prologue_52.jpg
Pro můj vkus je studijní concept 2013-14 Audi PROLOGUE 
ta nejatraktivnější, nejdramatičtější ale i nejharmoničtější 
kreace všech dob. 
Pojmenování
 PROLOGtedy PŘEDMLUVA či PŘEDEHRA,
je zřejmě projevem přání všech zúčastněných tvůrců
tohoto výtvoru jako počátku všech budoucích vozů Audi.
Údajně je to výtvor Design centra Audi California.

Mám pocit, že tam někam míří Jozef Kabaň s designem Škoda.
Nemyslím tím velikost vozů, ale harmonii řezů, lomů a křivek,
což je u Audi PROLOGUE pozoruhodně zdařilé - prostě příkladné.


V tématech  
AUDI  Pavel Hušek 
audi free_01.jpg
audi free_02.jpg
audi free_03.jpg
audi free_04.jpg
audi free_05.jpg
audi free_06.jpg
audi free_07.jpg
audi free_08.jpg
audi free_09.jpg
audi free_10.jpg
audi free_11.jpg
audi free_12.jpg
audi free_13.jpg
audi free_14.jpg
audi free_15.jpg
audi free_16.jpg
audi free_17.jpg
audi free_18.jpg
audi free_19.jpg
audi free_20.jpg
Našel jsem velmi zaprášené skici a obrázky Audi
z let před- až poemigračních, z nichž první nese datum 1966

a poslední 1989. 
Nechtějte ode mne legendy, doprovázející každý návrh. 
Je vždy mnoho důvodů, proč ten který projekt náhle skončí. 
Známe to třeba z politiky. 
Shrnutě řečeno, vedle programové 
nebo zakázkové práce
vzniká asi u každého tvůrčího designera pohnutka,
vymyslet něco podle vlastního pocitu a představy.  

Několik takových obrázků jsem oprášil a trochu fešácky upravil. 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

Q2_01.jpg
Q2_02.jpg
Q2_03.jpg
Q2_04.jpg
Q2_05.jpg
Q2_06.jpg
Q2_07.jpg
Q2_08.jpg
Q2_09.jpg
Q2_10.jpg
Q2_11.jpg
Q2_12.jpg
Q2_13.jpg
Q2_14.jpg
Q2_15.jpg
Q2_16.jpg
Q2_17.jpg
Q2_18.jpg
Q2_19.jpg
Q2_20.jpg

V koncernu Volkswagen to není jenom Škoda,
kdo se v současné době projevuje tvrdými tvary
automobilových karoserií. 
Obzvláště detaily  modelů Audi Q2
jsou přísně tvrdě sochařsky řezány. 
Přiznávám, že velmi atraktivně.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

Dnes potřetí Ondřej Jirec,
ale ve skutečnosti je studie Audi 0 Concept prvním příspěvkem,
kterým jsme před čtyřmi roky Ondřeje Jirce prezentovali.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek

Pasadena_01.jpg
Pasadena_02.jpg
Pasadena_03.jpg
Pasadena_04.jpg
Pasadena_05.jpg
Pasadena_06.jpg
Pasadena_07.jpg
Pasadena_08.jpg
Pasadena_09.jpg
Pasadena_10.jpg
Pasadena_11.jpg
Pasadena_12.jpg
01_form.jpg
02_form.jpg
03_form.jpg
04_form.jpg
05_form.jpg
06_form.jpg
07_form.jpg
08_form.jpg
09_form.jpg
10_form.jpg
11_form.jpg
12_form.jpg
13_form.jpg
14_form.jpg
15_form.jpg
16_form.jpg
17_form.jpg
18_form.jpg
19_form.jpg
20_form.jpg

Nemohu nevzpomenout na přechod od Forda k Audi. 
Byly to dva velice rozdílné světy, ale moje představivost
zůstala přes všechny obtíže nedotčena. 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

NSU-Audi-VW_01.jpg
NSU-Audi-VW_02.jpg
NSU-Audi-VW_03.jpg
NSU-Audi-VW_04.jpg
NSU-Audi-VW_05.jpg
NSU-Audi-VW_06.jpg
NSU-Audi-VW_07.jpg
NSU-Audi-VW_08.jpg
NSU-Audi-VW_09.jpg
NSU-Audi-VW_10.jpg
NSU-Audi-VW_11.jpg
NSU-Audi-VW_12.jpg
NSU-Audi-VW_13.jpg
NSU-Audi-VW_14.jpg
NSU-Audi-VW_15.jpg
NSU-Audi-VW_16.jpg
NSU-Audi-VW_17.jpg
NSU-Audi-VW_18.jpg
NSU-Audi-VW_19.jpg
NSU-Audi-VW_20.jpg
NSU-Audi-VW_21.jpg
NSU-Audi-VW_22.jpg
NSU-Audi-VW_23.jpg
NSU-Audi-VW_24.jpg
NSU-Audi-VW_25.jpg
NSU-Audi-VW_26.jpg
NSU-Audi-VW_27.jpg
NSU-Audi-VW_28.jpg
NSU-Audi-VW_29.jpg
NSU-Audi-VW_30.jpg
NSU-Audi-VW_31.jpg
NSU-Audi-VW_32.jpg
NSU-Audi-VW_33.jpg
NSU-Audi-VW_34.jpg
NSU-Audi-VW_35.jpg
NSU-Audi-VW_36.jpg
NSU-Audi-VW_37.jpg
NSU-Audi-VW_38.jpg
NSU-Audi-VW_39.jpg
NSU-Audi-VW_40.jpg
NSU-Audi-VW_41.jpg
NSU-Audi-VW_42.jpg
NSU-Audi-VW_43.jpg
NSU-Audi-VW_44.jpg
NSU-Audi-VW_45.jpg
NSU-Audi-VW_46.jpg
NSU-Audi-VW_47.jpg
NSU-Audi-VW_48.jpg
NSU-Audi-VW_49.jpg
NSU-Audi-VW_50.jpg
NSU-Audi-VW_51.jpg
NSU-Audi-VW_52.jpg
NSU-Audi-VW_53.jpg
NSU-Audi-VW_54.jpg
NSU-Audi-VW_55.jpg
NSU-Audi-VW_56.jpg
NSU-Audi-VW_57.jpg
NSU-Audi-VW_58.jpg
NSU-Audi-VW_59.jpg
NSU-Audi-VW_60.jpg

K té bleskové zprávě na obr. 01 a 02
jsem přidal dnes už historické propojení. 
Stvořil jsem z toho SEMINÁŘ 42. 
Je tu zřejmá určitá lidská stránka a situace,
do jaké se může dostat pevně zaměstnaný designer. 
Je tu také patrná kresebná technika,
spočívající v kontrastu silné a tenké linie.  

Poprvé jsem vytvářel motorku, což mělo následky: 
později to byly návrhy pro BMW,
dále pak Gillera od Ferrari Engineering
a nakonec po návratu do Prahy to byla Jawa. 
Celkem tedy 4 motocyklové zakázky ...
jak uvádím, nikdy jsem nebyl motorkářem.

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-08.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-28.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-38.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-40.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-41.html


V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

A50_01.jpg
A50_02.jpg
A50_03.jpg
A50_04.jpg
A50_05.jpg
A50_06.jpg
A50_07.jpg
A50_08.jpg
A50_09.jpg
A50_10.jpg
A50_11.jpg
A50_12.jpg
A50_13.jpg
A50_14.jpg
A50_15.jpg
A50_16.jpg
A50_17.jpg
A50_18.jpg
A50_19.jpg
A50_20.jpg

Je až neuvěřitelné, kolik energie vydá jeden člověk
-
to nemyslím jenom sebe - v průběhu zajímavého projektu.  
Když uvážím, že zde prezentované obrázky
jsou zlomkem toho, co tehdy s velkými nadějemi vznikalo...
Připomeňme si ještě SEMINÁŘ 40:

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-40.html

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

01_A0 coupé.jpg
02_A0 coupé.jpg
03_A0 coupé.jpg
04_A0 coupé.jpg
05_A0 coupé.jpg
06_A0 coupé.jpg
07_A0 coupé.jpg
08_A0 coupé.jpg
09_A0 coupé.jpg
10_A0 coupé.jpg
11_A0 coupé.jpg
12_A0 coupé.jpg
13_A0 coupé.jpg
14_A0 coupé.jpg
15_A0 coupé.jpg
16_A0 coupé.jpg
17_A0 coupé.jpg
18_A0 coupé.jpg
19_A0 coupé.jpg
20_A0 coupé.jpg

Když jste někde nově přijati do pevného zaměstnání,
nesnažte se ze sebe vydat maximum, ale rozhlédněte se,
kolik toho umějí Vaši noví spolupracovnící či kolegové
a snažte se projevovat podobně jako oni. 
Váš čas přijde ... ale nemusí to být ihned !!! 

Příští rok to bude 40 let, co vzniklo (a zaniklo)
toto Audi A0 Coupé ...  
nebyl to jediný projekt, který musel zaniknout.

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

R8_01.jpg
R8_02.jpg
R8_03.jpg
R8_04.jpg
R8_05.jpg
R8_06.jpg
R8_07.jpg
R8_08.jpg
R8_09.jpg
R8_10.jpg
R8_11.jpg
R8_12.jpg
R8_13.jpg
R8_14.jpg
R8_15.jpg
R8_16.jpg
R8_17.jpg
R8_18.jpg
R8_19.jpg
R8_20.jpg

20 obrázků skic a fotek bezpochyby nejatraktivnějšího,
chlapské ego povzbuzujícího,  
Audi R8. 

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek 

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one