.

I v autobranži za vším jsou lidé, jejich cítění, jejich vidění, jejich ambice, jejich představy a přání, jak má vypadat jejich budoucí produkt.  Podle jejich duchovního stavu vznikají pak kreace oku lahodné nebo i odpudivé.

V galerii  KRITICKÉ EMOCE  Pavel Hušek

r-zero-concept_01.jpg
r-zero-concept_02.jpg
r-zero-concept_03.jpg
r-zero-concept_04.jpg
r-zero-concept_05.jpg
přísný design audi

přísný design audi

SEMINÁŘE

V koncernu Volkswagen to není jenom Škoda, kdo se v současné době projevuje tvrdými tvary automobilových karoserií.  Obzvláště detaily  modelů Audi Q2 jsou přísně tvrdě sochařsky řezány.  Přiznávám, že velmi atraktivně.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

Q2_01.jpg
Q2_02.jpg
Q2_03.jpg
Q2_04.jpg
Q2_05.jpg

Audi poslalo do Paříže další ze svých konceptů, tentokrát rádoby do terénu.  Zcela upřímně Vám řeknu, že se v těch jejich konceptech začínám ztrácet.  A tady u CCC mi uniká praktický význam.  Crossover kupé do terénu?  Inu vkus zákazníka je nevyzpytatelný a tak se dočkáme i této podivnosti.  Ovšem jako designérské cvičení nových tvarů je bezvadné, tedy především ta čelní partie.  Nemohu si pomoci ale zboku je to takový, trochu neohrabaný tlouštík.  Ale u Audi jistě dobře ví, co dělají...


Pro galerii  DESIGN CENTRA editor

01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg

Dnes potřetí Ondřej Jirec, ale ve skutečnosti je studie Audi 0 Concept prvním příspěvkem, kterým jsme před čtyřmi roky Ondřeje Jirce prezentovali.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek

Pasadena_01.jpg
Pasadena_02.jpg
Pasadena_03.jpg
Pasadena_04.jpg
Pasadena_05.jpg

Díky digitálním technologiím přišlo údobí, kdy designeři nemusí rozvíjet schopnosti ručního skicování.  Nejednou jsou prezentovány úsměvné skici, které vypadají jako dětské kresbičky předškolního věku. 

Zdá se mi, že moment fantazie pozvolna, ale jistě mizí.  Přesné digitální obrázky jsou výrobcům srozumitelné ... a to tu přeci jde !  Nebo ..?  Namísto vidiny, kterou designer sám v sobě rozvíjí a pěstuje než návrh předloží zadavateli, je digitálně vytříbený obraz podle přání zadavatele.  Pokrok je tedy na zadavateli-výrobci a ne na uměleckém designerovi - chcete-li průmyslovém výtvarníkovi.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek   

Audi-Locus-Concept_01.jpg
Audi-Locus-Concept_02.jpg
Audi-Locus-Concept_03.jpg
Audi-Locus-Concept_04.jpg
Audi-Locus-Concept_05.jpg
01_form.jpg
02_form.jpg
03_form.jpg
04_form.jpg
05_form.jpg
06_form.jpg
07_form.jpg
08_form.jpg
09_form.jpg
10_form.jpg
11_form.jpg
12_form.jpg
13_form.jpg
14_form.jpg
15_form.jpg
16_form.jpg
17_form.jpg
18_form.jpg
19_form.jpg
20_form.jpg

Nemohu nevzpomenout na dobu přechodu od Forda k Audi. 
Byly to dva velice rozdílné světy, ale moje představivost
zůstala přes všechny obtíže nedotčena. 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

Vasilij Markin, absolvent Moskevského institutu, nám zde ukazuje svůj diplomový projekt.  Jako téma si zvolil Audi R9 a dle mého názoru se s ním vypořádal nadmíru dobře.  Ten vůz má styl, dynamiku a dravost. Nechybí žádný z typických prvků designu Audi a navíc jeho profil je ostrý i oblý zároveň, vypadá jako velký dravec připravený ke skoku.  Ale dost bylo řečí, pokochejte se sami ...

Pro galerii  PROFI DESIGN  editor

Dodatek:  Jako designerská a modelářská školní práce je studie R9 příkladná.  Proto jsem se jí věnoval hlouběji a některé vynikající kresby obrátil do negativu.  Vasilij je skutečně profík už teď.  Co se stylu týká, souhlasím s editorem ve všem až na stylové prvky Audi ... vidím v tom spíše styl Lamborghini - až s brutálními zásahy (zadopohled), což je Audi přece jen cizí.. 

Pavel Hušek

R9_01.jpg
R9_02.jpg
R9_03.jpg
R9_04.jpg
R9_05.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=bGWvsXMyjsQ

V rubrice  INDUSTRY DESIGN  Pavel Hušek

audibike_00.JPG
audibike_01.jpg
audibike_02.jpg
audibike_03.jpg
audibike_04.jpg
NSU-Audi-VW_01.jpg
NSU-Audi-VW_02.jpg
NSU-Audi-VW_03.jpg
NSU-Audi-VW_04.jpg
NSU-Audi-VW_05.jpg
NSU-Audi-VW_06.jpg
NSU-Audi-VW_07.jpg
NSU-Audi-VW_08.jpg
NSU-Audi-VW_09.jpg
NSU-Audi-VW_10.jpg
NSU-Audi-VW_11.jpg
NSU-Audi-VW_12.jpg
NSU-Audi-VW_13.jpg
NSU-Audi-VW_14.jpg
NSU-Audi-VW_15.jpg
NSU-Audi-VW_16.jpg
NSU-Audi-VW_17.jpg
NSU-Audi-VW_18.jpg
NSU-Audi-VW_19.jpg
NSU-Audi-VW_20.jpg
NSU-Audi-VW_21.jpg
NSU-Audi-VW_22.jpg
NSU-Audi-VW_23.jpg
NSU-Audi-VW_24.jpg
NSU-Audi-VW_25.jpg
NSU-Audi-VW_26.jpg
NSU-Audi-VW_27.jpg
NSU-Audi-VW_28.jpg
NSU-Audi-VW_29.jpg
NSU-Audi-VW_30.jpg
NSU-Audi-VW_31.jpg
NSU-Audi-VW_32.jpg
NSU-Audi-VW_33.jpg
NSU-Audi-VW_34.jpg
NSU-Audi-VW_35.jpg
NSU-Audi-VW_36.jpg
NSU-Audi-VW_37.jpg
NSU-Audi-VW_38.jpg
NSU-Audi-VW_39.jpg
NSU-Audi-VW_40.jpg
NSU-Audi-VW_41.jpg
NSU-Audi-VW_42.jpg
NSU-Audi-VW_43.jpg
NSU-Audi-VW_44.jpg
NSU-Audi-VW_45.jpg
NSU-Audi-VW_46.jpg
NSU-Audi-VW_47.jpg
NSU-Audi-VW_48.jpg
NSU-Audi-VW_49.jpg
NSU-Audi-VW_50.jpg
NSU-Audi-VW_51.jpg
NSU-Audi-VW_52.jpg
NSU-Audi-VW_53.jpg
NSU-Audi-VW_54.jpg
NSU-Audi-VW_55.jpg
NSU-Audi-VW_56.jpg
NSU-Audi-VW_57.jpg
NSU-Audi-VW_58.jpg
NSU-Audi-VW_59.jpg
NSU-Audi-VW_60.jpg

K té bleskové zprávě na obr. 01 a 02
jsem přidal dnes už historické propojení. 
Stvořil jsem z toho
SEMINÁŘ 42
Je tu zřejmá určitá lidská stránka a situace,
do jaké se může dostat pevně zaměstnaný designer. 
Je tu také patrná kresebná technika,
spočívající v kontrastu silné a tenké linie.  

Poprvé jsem vytvářel motorku, což mělo následky: 
později to byly návrhy pro BMW,
dále pak Gillera od Ferrari Engineering
a nakonec po návratu do Prahy to byla Jawa. 
Celkem tedy 4 motocyklové zakázky ...
jak uvádím, nikdy jsem nebyl motorkářem.

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-08.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-28.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-38.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-40.html

http://www.cardesignclub.7x.cz/seminare/seminar-41.html

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one