.
Q2_01 .jpg
Q2_02 .jpg
Q2_03 .jpg
Q2_04 .jpg
Q2_05 .jpg
Q2_06 .jpg
Q2_07 .jpg
Q2_08 .jpg
Q2_09 .jpg
Q2_10 .jpg
Q2_11 .jpg
Q2_12 .jpg
Q2_13 .jpg
Q2_14 .jpg
Q2_15 .jpg
Q2_16 .jpg
Q2_17 .jpg
Q2_18 .jpg
Q2_19 .jpg
Q2_20 .jpg
Q2_21 .jpg
Q2_22 .jpg
Q2_23 .jpg
Q2_24 .jpg
Q2_25 .jpg
Q2_26 .jpg
Q2_27 .jpg
Q2_28 .jpg
Q2_29 .jpg
Q2_30 .jpg
Q2_31 .jpg
Q2_32 .jpg
Q2_33 .jpg
Q2_34 .jpg
Q2_35 .jpg
Q2_36 .JPG
Q2_37 .jpg
Q2_38 .jpg
Q2_39 .JPG
Q2_40 .jpg
Q2_41 .jpg
Q2_42 .jpg
Q2_43 .jpg
Q2_44 .jpg
Q2_45 .jpg
Q2_46 .jpg
Q2_47 .jpg
Q2_48 .jpg
Q2_49 .jpg
Q2_50 .jpg
Q2_51 .jpg
Q2_52 .jpg
Q2_53 .jpg
Q2_54 .jpg
Q2_55 .jpg
Q2_56 .jpg
Q2_57 .jpg
Q2_58 .jpg
Q2_59 .jpg
Q2_60 .jpg
Q2_61 .jpg
Q2_62 .jpg
Q2_63 .jpg
Q2_64 .jpg
Q2_65 .jpg
Q2_66 .jpg
Q2_67 .jpg
Q2_68 .jpg
Proti gustu žádný dyšputát ... je krásná germanistická čeština,
užívaná našimi předky, když nemohli přesvědčit svým názorem.
Z toho vyplývá známá okřídlená věta:

Každý podle svého Rudla,
vlastně Gusta.
Osobně vnímám tvarosloví Audi Q2 s úsměvem - vím, že nevydrží.
O oblíbenosti Q2 bylo pojednáno i v Autosalonu v televizi PRIMA,
kam si profesionál Pepa pozval dokonce dvě ženy.  
Jeho finální úsudek mě ale nepřesvědčil, což potvrzují výrazy,
suverénně užívané v Autosalonu, například Dýzldorf a ne Dysldorf.

Jméno tohoto města nemá so dělat s naftovým palivem Diesel (Dýzl)
ale pochází z řeky Düssel (Dysl), vtékající čtyřmi rameny do Rýna
právě v městě, nazvaném 
Düsseldorf (krátce Dysldorf ). 
Těší mne, že italské jmého Lamborghini je už vyslovováno správně,
tedy Lamborgýny a ne Labordžíny.  
Někteří k jazyku necitliví novináři to však stále vyslovují chybně.

Konec školení !

V tématech  AUDI
 Pavel Hušek
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Model Audi A5 (podle slov autora první generace
Waltera de Silvy, jeho nejlepší práce) prošel proměnou.
Několik ostrých linií udělalo z původního tlouštíka
celkem šik gran turismo, které stojí za to.


V tématech  AUDI  editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Sympatické Audi Q2 se představuje na oficiálních fotografiích.  
Tohle je budoucnost, kompaktní SUV a ne ´krávy´ typu Q7,
ve kterých jezdí jen řidič a ještě si myslí, že je pánem silnic
a frajírkem největším.  
A přitom je to většinou
(píp), léčí si komplex méněcenosti
či jiného malého orgánu
(mozku)...


V tématech  AUDI  editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Audi na detroitském autoslonu odhalilo dvě novinky:
A4 allroad quattro a působivý koncept h-tron quattro.  
Automobilka je jednou z mála, která s fotografiemi zveřejňuje i skici,
Pokud mohu mluvit za sebe,
ty od Kmila Labanowicze jsou naprosto fantastické.


V tématech  AUDI  editor
e-tron-suv_01.jpg
e-tron-suv_02.jpg
e-tron-suv_03.jpg
e-tron-suv_04.jpg
e-tron-suv_05.jpg
e-tron-suv_06.jpg
e-tron-suv_07.jpg
e-tron-suv_08.jpg
e-tron-suv_09.jpg
e-tron-suv_10.jpg
e-tron-suv_11.jpg
e-tron-suv_12.jpg
e-tron-suv_13.jpg
e-tron-suv_14.jpg
e-tron-suv_15.jpg
e-tron-suv_16.jpg
e-tron-suv_17.jpg
e-tron-suv_18.jpg
e-tron-suv_19.jpg
titl_20.jpg
Chladný design atraktivních proporcí tvarosloví Audi
bude mít jistě vliv na prodej dosud plánovaného SUV Coupé.


V tématech  AUDI  
Pavel Hušek   
audi-ducati_01.jpg
audi-ducati_02.jpg
audi-ducati_03.jpg
audi-ducati_04.jpg
audi-ducati_05.jpg
audi-ducati_06.jpg
audi-ducati_07.jpg
audi-ducati_08.jpg
audi-ducati_09.jpg
audi-ducati_10.jpg
audi-ducati_11.jpg
audi-ducati_12.jpg
audi-ducati_13.jpg
audi-ducati_14.jpg
audi-ducati_15.jpg
audi-ducati_16.jpg
Budeme si opět zvykat na motocykly se znakem čtyř kruhů,
tedy někdejšího loga AUTO UNION ?

Do koncernu VW pod dohled Audi přibyla italská DUCATI.
Kdysi dávno pod čtyři kruhy Auto Union patřily nejen auta,
ale i populární motorky DKW.
Později v 70-tých letech po fúzi Audi-Auto Union-NSU
se projevila touha po motocyklu NSU,
na jehož funkčním modelu 1:1 jsem byl jako designer
na přání šéfa vývoje Ferdinanda Piëcha účasten:

http://cardesignclub.7x.cz/rubriky/galerie/seminare/seminar-42

V tématech  AUDI  Pavel Hušek 
prologue_01.jpg
prologue_02.jpg
prologue_03.jpg
prologue_04.jpg
prologue_05.jpg
prologue_06.jpg
prologue_07.jpg
prologue_08.jpg
prologue_09.jpg
prologue_10.jpg
prologue_11.jpg
prologue_12.jpg
prologue_13.jpg
prologue_14.jpg
prologue_15.jpg
prologue_16.jpg
prologue_17.jpg
prologue_18.jpg
prologue_19.jpg
prologue_20.jpg
prologue_21.jpg
prologue_22.jpg
prologue_23.jpg
prologue_24.jpg
prologue_25.jpg
prologue_26.jpg
prologue_27.jpg
prologue_28.jpg
prologue_29.jpg
prologue_30.jpg
prologue_31.jpg
prologue_32.jpg
prologue_33.jpg
prologue_34.jpg
prologue_35.jpg
prologue_36.jpg
prologue_37.jpg
prologue_38.jpg
prologue_39.jpg
prologue_40.jpg
prologue_41.jpg
prologue_42.jpg
prologue_43.jpg
prologue_44.jpg
prologue_45.jpg
prologue_46.jpg
prologue_47.jpg
prologue_48.jpg
prologue_49.jpg
prologue_50.jpg
prologue_51.jpg
prologue_52.jpg
Pro můj vkus je studijní concept 2013-14 Audi PROLOGUE 
ta nejatraktivnější, nejdramatičtější ale i nejharmoničtější 
kreace všech dob. 
Pojmenování
 PROLOGtedy PŘEDMLUVA či PŘEDEHRA,
je zřejmě projevem přání všech zúčastněných tvůrců
tohoto výtvoru jako počátku všech budoucích vozů Audi.
Údajně je to výtvor Design centra Audi California.

Mám pocit, že tam někam míří Jozef Kabaň s designem Škoda.
Nemyslím tím velikost vozů, ale harmonii řezů, lomů a křivek,
což je u Audi PROLOGUE pozoruhodně zdařilé - prostě příkladné.


V tématech  
AUDI  Pavel Hušek 
audi free_01.jpg
audi free_02.jpg
audi free_03.jpg
audi free_04.jpg
audi free_05.jpg
audi free_06.jpg
audi free_07.jpg
audi free_08.jpg
audi free_09.jpg
audi free_10.jpg
audi free_11.jpg
audi free_12.jpg
audi free_13.jpg
audi free_14.jpg
audi free_15.jpg
audi free_16.jpg
audi free_17.jpg
audi free_18.jpg
audi free_19.jpg
audi free_20.jpg
Našel jsem velmi zaprášené skici a obrázky Audi
z let před- až poemigračních, z nichž první nese datum 1966

a poslední 1989. 
Nechtějte ode mne legendy, doprovázející každý návrh. 
Je vždy mnoho důvodů, proč ten který projekt náhle skončí. 
Známe to třeba z politiky. 
Shrnutě řečeno, vedle programové 
nebo zakázkové práce
vzniká asi u každého tvůrčího designera pohnutka,
vymyslet něco podle vlastního pocitu a představy.  

Několik takových obrázků jsem oprášil a trochu fešácky upravil. 

V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek

Q2_01.jpg
Q2_02.jpg
Q2_03.jpg
Q2_04.jpg
Q2_05.jpg
Q2_06.jpg
Q2_07.jpg
Q2_08.jpg
Q2_09.jpg
Q2_10.jpg
Q2_11.jpg
Q2_12.jpg
Q2_13.jpg
Q2_14.jpg
Q2_15.jpg
Q2_16.jpg
Q2_17.jpg
Q2_18.jpg
Q2_19.jpg
Q2_20.jpg

V koncernu Volkswagen to není jenom Škoda,
kdo se v současné době projevuje tvrdými tvary
automobilových karoserií. 
Obzvláště detaily  modelů Audi Q2
jsou přísně tvrdě sochařsky řezány. 
Přiznávám, že velmi atraktivně.

V galerii  DESIGN CENTRA  Pavel Hušek

Dnes potřetí Ondřej Jirec,
ale ve skutečnosti je studie Audi 0 Concept prvním příspěvkem,
kterým jsme před čtyřmi roky Ondřeje Jirce prezentovali.

V galerii  PROFI DESIGN  Pavel Hušek

Pasadena_01.jpg
Pasadena_02.jpg
Pasadena_03.jpg
Pasadena_04.jpg
Pasadena_05.jpg
Pasadena_06.jpg
Pasadena_07.jpg
Pasadena_08.jpg
Pasadena_09.jpg
Pasadena_10.jpg
Pasadena_11.jpg
Pasadena_12.jpg
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one