.
x_01 .jpg
x_02 .jpg
x_03 .jpg
x_04 .jpg
x_05 .jpg
x_06 .jpg
x_07 .jpg
x_08 .jpg
x_09 .jpg
x_10 .jpg
x_11 .jpg
x_12 .jpg
x_13 .jpg
x_14 .jpg
x_15 .jpg
x_16 .jpg
x_17 .jpg
x_18 .jpg
x_19 .jpg
x_20 .jpg
x_21 .jpg
x_22 .jpg
x_23 .jpg
x_24 .jpg
x_25 .jpg
x_26 .jpg
x_27 .jpg
x_28 .jpg
x_29 .jpg
x_30 .jpg
x_31 .jpg
x_32 .jpg
x_33 .jpg
x_34 .jpg
x_35 .jpg
x_36 .jpg
x_37 .jpg
x_38 .jpg
x_39 .jpg
x_40 .jpg
x_41 .jpg
x_42 .jpg
x_43 .jpg
x_44 .jpg
x_45 .jpg
x_46 .jpg
x_47 .jpg
x_48.jpg
x_49 .jpg
x_50 .jpg
x_51 .jpg
x_52 .jpg
x_53 .jpg
x_54 .jpg
x_55 .jpg
x_56 .jpg
x_57 .jpg
x_58 .jpg
x_59 .jpg
x_60 .jpg
x_61 .jpg
x_62 .jpg
x_63 .jpg
x_64 .jpg
x_65 .jpg
x_66 .jpg
x_67 .jpg
x_68 .jpg
x_69 .jpg
x_70 .jpg
x_71 .jpg
x_72 .jpg
x_73 .jpg
x_74 .jpg
x_75 .jpg
x_76 .jpg
x_77 .jpg
x_78 .jpg
x_79 .jpg
x_80 .jpg
x_81 .jpg
x_82 .png
x_83 .jpg
x_84 .jpg
x_85 .jpg
x_86 .jpg
x_87 .jpg
x_88 .jpg
x_89 .jpg
x_90 .jpg
x_91 .jpg
x_92 .jpg
x_93 .jpg
x_94 .jpg
x_95 .jpg
x_96 .jpg
QUO VADIS AUDI ?... ... vyvstává otázka při prohlídce snímků,
které jsou prezentované na dostupných internetových webech.
Když uvážím, že větší množství futuristických nápadů neznáme,

(protože jsou dosud v jednání či obsahem hlav patřičných managerů),
nemohu potlačit otázku, jak blahodárné jsou futuristické cíle Audi
pro lidstvo a též pro současné uživatele-příznivce automobilů Audi.


Pod titulem  
Audi Ad Absurdum
v tématech  AUDI  Pavel Hušek
e-audi R8 .jpg
e-audi R8 a.jpg
e-audi R8 b.jpg
e-audi R8 c.jpg
Zatím bez komentáře ...

V tématech  AUDI  Pavel Hušek 
a_e-tron_01.jpg
a_e-tron_02 titl.jpg
a_e-tron_03.jpg
a_e-tron_04.jpg
a_e-tron_05.jpg
a_e-tron_06.jpg
a_e-tron_07.jpg
a_e-tron_08.jpg
a_e-tron_09.jpg
a_e-tron_10.JPG
a_e-tron_11.jpg
a_e-tron_12.jpg
a_e-tron_13.jpg
a_e-tron_14.jpg
a_e-tron_15.jpg
a_e-tron_16.jpg
a_e-tron_17.jpg
a_e-tron_18.jpg
a_e-tron_19.jpg
a_e-tron_20.jpg
a_e-tron_21.jpg
a_e-tron_22.jpg
a_e-tron_23.jpg
a_e-tron_24.jpg
a_e-tron_25.jpg
a_e-tron_26.png
a_e-tron_27.jpg
a_e-tron_28.jpg
Když letos Audi e-tron coupé v Šanghaji 2017, 
vzpomeňme na Audi e-tron spyder v Paříži 2010.

Zde odkaz na náš tehdejší příspěvek:
http://cardesignclub.7x.cz/car-design-cafe-club/audi/audi-e-tron-spyder

V tématech  
AUDI  Pavel Hušek 
Coupé e-tron_01.jpg
Coupé e-tron_02.jpg
Coupé e-tron_03.jpg
Coupé e-tron_04.jpg
Coupé e-tron_05.jpg
Coupé e-tron_06.jpg
Coupé e-tron_07.jpg
Coupé e-tron_08.jpg
Coupé e-tron_09.jpg
Coupé e-tron_10.jpg
Coupé e-tron_11.jpg
Coupé e-tron_12.jpg
Coupé e-tron_13.jpg
Coupé e-tron_14.jpg
Coupé e-tron_15.jpg
Coupé e-tron_16.jpg
Coupé e-tron_17.jpg
Coupé e-tron_18.jpg
Coupé e-tron_19.jpg
Coupé e-tron_20.jpg
Coupé e-tron_21.jpg
Coupé e-tron_22.jpg
Coupé e-tron_23.jpg
Coupé e-tron_24.jpg
Coupé e-tron_25.jpg
Coupé e-tron_26.jpg
Coupé e-tron_27.jpg
Coupé e-tron_28.jpg
Coupé e-tron_29.jpg
Coupé e-tron_30.jpg
Coupé e-tron_31.jpg
Coupé e-tron_32.jpg
Coupé e-tron_33.jpg
Coupé e-tron_34.jpg
Coupé e-tron_35.jpg
Coupé e-tron_36.jpg
Coupé e-tron_37.jpg
Coupé e-tron_38.jpg
Coupé e-tron_39.jpg
Coupé e-tron_40.jpg
Coupé e-tron_41.jpg
Coupé e-tron_42.jpg
Coupé e-tron_43.jpg
Coupé e-tron_44.jpg
Coupé e-tron_45.jpg
Coupé e-tron_46.jpg
Coupé e-tron_47.jpg
Coupé e-tron_48.jpg
Nemohu nevzpomenout na počátky vzniku webu CDCC,
kdy nám jeden ´moudrý´ novinář se zvednutým prstem doporučil,
abychom do designu automobilů nemíchali politiku. 

"Moudrý to blb"! 

V tématech  AUDI  Pavel Hušek 
 
Q2_01 .jpg
Q2_02 .jpg
Q2_03 .jpg
Q2_04 .jpg
Q2_05 .jpg
Q2_06 .jpg
Q2_07 .jpg
Q2_08 .jpg
Q2_09 .jpg
Q2_10 .jpg
Q2_11 .jpg
Q2_12 .jpg
Q2_13 .jpg
Q2_14 .jpg
Q2_15 .jpg
Q2_16 .jpg
Q2_17 .jpg
Q2_18 .jpg
Q2_19 .jpg
Q2_20 .jpg
Q2_21 .jpg
Q2_22 .jpg
Q2_23 .jpg
Q2_24 .jpg
Q2_25 .jpg
Q2_26 .jpg
Q2_27 .jpg
Q2_28 .jpg
Q2_29 .jpg
Q2_30 .jpg
Q2_31 .jpg
Q2_32 .jpg
Q2_33 .jpg
Q2_34 .jpg
Q2_35 .jpg
Q2_36 .JPG
Q2_37 .jpg
Q2_38 .jpg
Q2_39 .JPG
Q2_40 .jpg
Q2_41 .jpg
Q2_42 .jpg
Q2_43 .jpg
Q2_44 .jpg
Q2_45 .jpg
Q2_46 .jpg
Q2_47 .jpg
Q2_48 .jpg
Q2_49 .jpg
Q2_50 .jpg
Q2_51 .jpg
Q2_52 .jpg
Q2_53 .jpg
Q2_54 .jpg
Q2_55 .jpg
Q2_56 .jpg
Q2_57 .jpg
Q2_58 .jpg
Q2_59 .jpg
Q2_60 .jpg
Q2_61 .jpg
Q2_62 .jpg
Q2_63 .jpg
Q2_64 .jpg
Q2_65 .jpg
Q2_66 .jpg
Q2_67 .jpg
Q2_68 .jpg
Proti gustu žádný dyšputát ... je krásná germanistická čeština,
užívaná našimi předky, když nemohli přesvědčit svým názorem.
Z toho vyplývá známá okřídlená věta:

Každý podle svého Rudla,
vlastně Gusta.
Osobně vnímám tvarosloví Audi Q2 s úsměvem - vím, že nevydrží.
O oblíbenosti Q2 bylo pojednáno i v Autosalonu v televizi PRIMA,
kam si profesionál Pepa pozval dokonce dvě ženy.  
Jeho finální úsudek mě ale nepřesvědčil, což potvrzují výrazy,
suverénně užívané v Autosalonu, například Dýzldorf a ne Dysldorf.

Jméno tohoto města nemá so dělat s naftovým palivem Diesel (Dýzl)
ale pochází z řeky Düssel (Dysl), vtékající čtyřmi rameny do Rýna
právě v městě, nazvaném 
Düsseldorf (krátce Dysldorf ). 
Těší mne, že italské jmého Lamborghini je už vyslovováno správně,
tedy Lamborgýny a ne Labordžíny.  
Někteří k jazyku necitliví novináři to však stále vyslovují chybně.

Konec školení !

V tématech  AUDI
 Pavel Hušek
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Model Audi A5 (podle slov autora první generace
Waltera de Silvy, jeho nejlepší práce) prošel proměnou.
Několik ostrých linií udělalo z původního tlouštíka
celkem šik gran turismo, které stojí za to.


V tématech  AUDI  editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
Sympatické Audi Q2 se představuje na oficiálních fotografiích.  
Tohle je budoucnost, kompaktní SUV a ne ´krávy´ typu Q7,
ve kterých jezdí jen řidič a ještě si myslí, že je pánem silnic
a frajírkem největším.  
A přitom je to většinou
(píp), léčí si komplex méněcenosti
či jiného malého orgánu
(mozku)...


V tématech  AUDI  editor
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
Audi na detroitském autoslonu odhalilo dvě novinky:
A4 allroad quattro a působivý koncept h-tron quattro.  
Automobilka je jednou z mála, která s fotografiemi zveřejňuje i skici,
Pokud mohu mluvit za sebe,
ty od Kmila Labanowicze jsou naprosto fantastické.


V tématech  AUDI  editor
e-tron-suv_01.jpg
e-tron-suv_02.jpg
e-tron-suv_03.jpg
e-tron-suv_04.jpg
e-tron-suv_05.jpg
e-tron-suv_06.jpg
e-tron-suv_07.jpg
e-tron-suv_08.jpg
e-tron-suv_09.jpg
e-tron-suv_10.jpg
e-tron-suv_11.jpg
e-tron-suv_12.jpg
e-tron-suv_13.jpg
e-tron-suv_14.jpg
e-tron-suv_15.jpg
e-tron-suv_16.jpg
e-tron-suv_17.jpg
e-tron-suv_18.jpg
e-tron-suv_19.jpg
titl_20.jpg
Chladný design atraktivních proporcí tvarosloví Audi
bude mít jistě vliv na prodej dosud plánovaného SUV Coupé.


V tématech  AUDI  
Pavel Hušek   
audi-ducati_01.jpg
audi-ducati_02.jpg
audi-ducati_03.jpg
audi-ducati_04.jpg
audi-ducati_05.jpg
audi-ducati_06.jpg
audi-ducati_07.jpg
audi-ducati_08.jpg
audi-ducati_09.jpg
audi-ducati_10.jpg
audi-ducati_11.jpg
audi-ducati_12.jpg
audi-ducati_13.jpg
audi-ducati_14.jpg
audi-ducati_15.jpg
audi-ducati_16.jpg
Budeme si opět zvykat na motocykly se znakem čtyř kruhů,
tedy někdejšího loga AUTO UNION ?

Do koncernu VW pod dohled Audi přibyla italská DUCATI.
Kdysi dávno pod čtyři kruhy Auto Union patřily nejen auta,
ale i populární motorky DKW.
Později v 70-tých letech po fúzi Audi-Auto Union-NSU
se projevila touha po motocyklu NSU,
na jehož funkčním modelu 1:1 jsem byl jako designer
na přání šéfa vývoje Ferdinanda Piëcha účasten:

http://cardesignclub.7x.cz/rubriky/galerie/seminare/seminar-42

V tématech  AUDI  Pavel Hušek 
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one