.
DBr_01.jpg
DBr_02.jpg
DBr_03.jpg
DBr_04.JPG
DBr_05.jpg
DBr_06.jpg
DBr_07.jpg
DBr_08.jpg
DBr_09.jpg
DBr_10.jpg
DBr_11.jpg
DBr_12.jpg
DBr_13.jpg
DBr_14.jpg
DBr_15.jpg
DBr_16.jpg
DBr_17.jpg
DBr_18.jpg
DBr_19.jpg
DBr_20.jpg
DBr_21.jpg
DBr_22.jpg
DBr_23.jpg
DBr_24.jpg
DBr_25.jpg
DBr_26.jpg
DBr_27.jpg
DBr_28.jpg
DBr_29.jpg
DBr_30.jpg
DBr_31.jpg
DBr_32.jpg
DBr_33.jpg
DBr_34.jpg
DBr_35.jpg
DBr_36.jpg
DBr_37.jpg
DBr_38.jpg
DBr_39.jpg
DBr_40.jpg
DBr_41.jpg
DBr_42.gif
DBr_43.jpg
DBr_44.jpg
DBr_45.jpg
DBr_46.jpg
DBr_47.jpg
DBr_48.jpg
DBr_49.jpg
DBr_50.jpg
DBr_51.jpg
DBr_52.jpg
DBr_53.jpg
DBr_54.jpg
DBr_55.jpg
DBr_56.jpg
DBr_57.jpg
DBr_58.jpg
DBr_59.jpg
DBr_60.jpg
DBr_61.jpg
DBr_62.jpg
DBr_63.jpg
DBr_64.jpg
DBr_65.jpg
DBr_66.jpg
DBr_67.jpg
DBr_68.jpg
Silný kontrast s předchozím příspěvkem Daytona Shooting Brake,
oba příspěvky jsou umístěny ve stejné galerii. 

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
Daytona SB_01.jpg
Daytona SB_02.jpg
Daytona SB_03.jpg
Daytona SB_04.jpg
Daytona SB_05.jpg
Daytona SB_06.jpg
Daytona SB_07.jpg
Daytona SB_08.jpg
Daytona SB_09.jpg
Daytona SB_10.jpg
Daytona SB_11.jpg
Daytona SB_12.gif
Daytona SB_13.jpg
Daytona SB_14.jpg
Daytona SB_15.jpg
Daytona SB_16.jpg
Daytona SB_17.jpg
Daytona SB_18.jpg
Daytona SB_19.jpg
Daytona SB_20.jpg
Daytona SB_21.jpg
Daytona SB_22.jpg
Daytona SB_23.jpg
Daytona SB_24.jpg
Daytona SB_25.jpg
Daytona SB_26.jpg
Daytona SB_27.jpg
Daytona SB_28.jpg
Je myslitelné, že tato studie Daytona Shooting Break 2017
bude in natura k vidění nyní v Ženevě ???

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
... 
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
30.jpg
31.jpg
32.jpg
Ne, nejedná se o létající automobily - o autoletadla,
jedná se pouze o jiný druh odedávna užívaného zařízení,
kterým jsou už více než století potřebné automobilové dveře.

A nejsou to vždy křídlové dveře, ale i jiné než běžné.

V galerii  ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
A_01.jpg
A_02.jpg
A_03.jpg
A_04.jpg
A_05.jpg
A_06.jpg
A_07.jpg
A_08.jpg
A_09.jpg
A_10.jpg
A_11.jpg
A_12.jpg
A_13.jpg
A_14.jpg
A_15.jpg
A_16.jpg
A_17.jpg
A_18.jpg
A_19.jpg
A_20.jpg
A_21.jpg
A_22.jpg
A_23.jpg
A_24.jpg
A_25.jpg
A_26.jpg
A_27.jpg
A_28.jpg
A_29.jpg
A_30.jpg
A_31.jpg
A_32.jpg
A_33.jpg
A_34.jpg
A_35 titl.jpg
A_36.jpg
Ať nikdo neříká, že se ve ěkodovce nic zvláštního neděje.
Nemusí to být přímo v Mladé Boleslavi, ale kdekoliv jinde ve světě.
Vždyť mateřský koncern Praga, pardon, Volkswagen je celosvětový.

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
citycab_01 .jpg
citycab_02 .jpg
citycab_03 .jpg
citycab_04 .jpg
citycab_05 .jpg
citycab_06 .jpg
citycab_07 .jpg
citycab_08 .jpg
citycab_09 .jpg
citycab_10 .jpg
citycab_11 .jpg
citycab_12 .jpg
citycab_13 .jpg
citycab_14 .jpg
citycab_15 .jpg
citycab_16 .jpg
Sedm let čerstvý projekt není k přehlédnutí ani dnes,
je dokonce inspirativní k přemýšlení "jak ne to". 
Výrobce tramvají podobná řešení už mají za sebou.

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
sor (01) titl.jpg
sor (02).jpg
sor (03).jpg
sor (04).jpg
sor (05).jpg
sor (06).jpg
sor (07).jpg
sor (08).jpg
sor (09).jpg
sor (10).jpg
sor (11).jpg
sor (12).jpg
sor (13).jpg
sor (14).jpg
sor (15).jpg
sor (16).jpg
Před časem jsem kritizoval "hrbatý" paskvil SOR:
http://cardesignclub.7x.cz/rubriky/galerie/seminare/seminar-47

Dnes, po shlédnutí užitkových vozidel na IAA 2016,
vyjadřuji vedení SOR
- jmenovitě ing. Černému - uznání. 
Jejich autobusy dostávají líbivou tvář i celkový vzhled.


Představuji nejnovější elektrobus vystavený v Hannoveru,
který navrhl ing. arch. Patrik Kotas a jeho "melody boys"
v jejich pražském stejnojmenném ateliéru.


V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
uniti cc (01).jpg
uniti cc (02).jpg
uniti cc (03).jpg
uniti cc (04).jpg
uniti cc (05).jpg
uniti cc (06).jpg
uniti cc (07).jpg
uniti cc (08).jpg
uniti cc (09).jpg
uniti cc (10).jpg
uniti cc (11).jpg
uniti cc (12).jpg
uniti cc (13).jpg
uniti cc (14).jpg
uniti cc (15).jpg
uniti cc (16).jpg
uniti cc (17).jpg
uniti cc (18).jpg
uniti cc (19).jpg
uniti cc (20).jpg
uniti cc (21).jpg
uniti cc (22).jpg
uniti cc (23).jpg
uniti cc (24).jpg
uniti cc (25).jpg
uniti cc (26).jpg
uniti cc (27).jpg
uniti cc (28).jpg
uniti cc (29).jpg
uniti cc (30).png
uniti cc (31).jpg
uniti cc (32).jpg
uniti cc (33).jpg
uniti cc (34).jpg
uniti cc (35).jpg
uniti cc (36).jpg
uniti cc (37).jpg
uniti cc (38).jpg
uniti cc (39).jpg
uniti cc (40).jpg
uniti cc (41).jpg
uniti cc (42).jpg
uniti cc (43).jpg
uniti cc (44).jpg
uniti cc (45).jpg
uniti cc (46).jpg
uniti cc (47).jpg
uniti cc (48).jpg
uniti cc (49).jpg
uniti cc (50).jpg
uniti cc (51).jpg
uniti cc (52).jpg
uniti cc (53).jpg
uniti cc (54).jpg
uniti cc (55).jpg
uniti cc (56).jpg
uniti cc (57).jpg
uniti cc (58).jpg
uniti cc (59).jpg
uniti cc (60).jpg
uniti cc (61).jpg
uniti cc (62).jpg
uniti cc (63).jpg
uniti cc (64).jpg
uniti cc (65).jpg
uniti cc (66).jpg
uniti cc (67).jpg
uniti cc (68).jpg
uniti cc (69).jpg
uniti cc (70).jpg
uniti cc (71).jpg
uniti cc (72).jpg
Když jsem se prodíral informacemi a obrázky akce UNITI, 
zatoužil jsem být ještě jednou mladý !  
Tolik nadšení v touhách být užitečným lidstvu 
je dnes málokdy vidět a dokonce zažít. 

Podobné pocity zažívám už 11 let - dodnes - u projektu ELBEE.
Stojí zato si promítnout adekvátní filmy UNITI na  youtube  
- dva přikládám:

V galerii  ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
chery-ant3 (01).jpg
chery-ant3 (02).jpg
chery-ant3 (03).jpg
chery-ant3 (04).jpg
chery-ant3 (05).jpg
chery-ant3 (06).jpg
chery-ant3 (07).jpg
chery-ant3 (08).jpg
chery-ant3 (09).jpg
chery-ant3 (10).jpg
chery-ant3 (11).jpg
chery-ant3 (12).jpg
chery-ant3 (13).jpg
chery-ant3 (14).jpg
chery-ant3 (15).jpg
chery-ant3 (16).jpg
chery-ant3 (17).jpg
chery-ant3 (18).jpg
chery-ant3 (19).jpg
chery-ant3 (20).jpg
chery-ant3 (21).jpg
chery-ant3 (22).jpg
chery-ant3 (23).jpg
chery-ant3 (24).jpg
chery-ant3 (25).jpg
chery-ant3 (26).jpg
chery-ant3 (27).jpg
chery-ant3 (28).jpg
Vidím to asi takto:
Na základech euro-amerického civilizačního ´know-how´,  
které se dnes už nemusí kopírovat, ale simply clever koupit,
přichází Čína se svým enormním lidským potenciálem 
a azijskou niterní citovostí jak technickou tak uměleckou  
s inovativními automobilovými výrobky, které zbytek světa 
překvapují a promyšlenu lidskou vstřícnosti zahanbují ...
když ne dnes, tak zítra.
Nelze přehlédnout, jak Aziaté - nezatíženi minulostí - 
kreativně užívají nejnovější technologie všeho druhu.  

Jediné nebezpečí hrozí - jako vždy v lidské historii -
zneužitím všech nových poznatků. 


V galerii  ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
tri (01).jpg
tri (02).jpg
tri (03).jpg
tri (04).jpg
tri (05).jpg
tri (06).jpg
tri (07).jpg
tri (08).jpg
tri (09).jpg
tri (10).jpg
tri (11).jpg
tri (12).jpg
tri (13).jpg
tri (14).jpg
tri (15).jpg
tri (16).jpg
tri (17).jpg
tri (18).jpg
tri (19).jpg
tri (20).jpg
tri (21).jpg
tri (22).jpg
tri (23).jpg
tri (24).jpg
Následné snímky jsou z minulého roku.
Letos jsem zatím tuto příšerku v Praze neviděl.

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek 
cz-us (01).jpg
cz-us (02).jpg
cz-us (03).jpg
cz-us (04).jpg
cz-us (05).jpg
cz-us (06).jpg
cz-us (07).jpg
cz-us (08).jpg
cz-us (09).jpg
cz-us (10).jpg
cz-us (11).jpg
cz-us (12).jpg
cz-us (13).jpg
cz-us (14).jpg
cz-us (15).jpg
cz-us (16).jpg
cz-us (17).jpg
cz-us (18).jpg
cz-us (19).jpg
cz-us (20).jpg
cz-us (21).jpg
cz-us (22).jpg
cz-us (23).jpg
cz-us (24).jpg
cz-us (25).jpg
cz-us (26).jpg
cz-us (27).jpg
cz-us (28).jpg
cz-us (29).jpg
cz-us (30).jpg
cz-us (31).jpg
cz-us (32).jpg
xH (33).jpg
xH (34).jpg
xH (35).jpg
xH (36).jpg
Je to velmi nápadité dílo, hodné úcty a potlesku. 
HARLEY DAVIDSON  či lépe  HARLEY JAWASON, 
tvarově ve stylu
JAWA minulých let. 
Minulost nám však ukazuje i jiné pokusy navázání
českých motocyklů na americkou značku INDIAN.
V tom vidím možnost spolupráce i do budoucna.
HARLEY DAVIDSON zůstane symbolem USA,
ale značku INDIAN vidím jinak - ta je mixovatelná,
jak její historie předvádí. 

V galerii  
ALTERNATIVY  Pavel Hušek  
1
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one