.
01_spider_.jpg
02_spider_.jpg
03_spider_.jpg
04_spider.jpg
05_spider.jpg
06_spider.jpg
07_spider.jpg
08_spider_.jpg
09_spider_.jpg
10_spider_.jpg
11_spider_.jpg
12_spider_.jpg
13_spider_.jpg
14_spider_.jpg
15_spider_.jpg
16_spider_.jpg
17_spider_.jpg
18_spider.jpg
19_spider.jpg
20_spider_.jpg
"Následkem ´vítězného února 1948´(bylo mi 11)
jsem po vyčerpávajících bojích s rudými větrnými mlýny
toužil po realizaci svých snů" říká můj kolega Pavel Hušek. 
Sestavil nám sadu snímků, které mluví jasnou řečí.   


V galerii  PROFI DESIGN  editor
01_Alfa-Bertone.jpg
02_Alfa-Bertone.jpg
03_Alfa-Bertone.jpg
04_Alfa-Bertone.jpg
05_Alfa-Bertone.jpg
06_Alfa-Bertone.jpg
07_Alfa-Bertone.jpg
08_Alfa-Bertone.jpg
09_Alfa-Bertone.jpg
10_Alfa-Bertone.jpg
11_Alfa-Bertone.jpg
12_Alfa-Bertone.jpg
Jsou auta a auta.  Mezi ta nezapomenutelná patří
zcela jistě Alfa Romeo GIULIA SS od maestra BERTONE. 
Setkání s neobyčejně půvabnou kráskou v roce 2000
v Ingolstadtu byl požiteček !!  
Giuseppe Ioanonni uměl z italských autovraků vytvořit
perfektní pojízdné skvosty.  
Vzpomínám na něj s radostí a s úctou. 

Pavel Hušek

Es gibt Autos und Autos.  Unter die unvergesslichen
gehört gewiss Alfa Romeo GIULIA SS von Maestro BERTONE. 
Das Treffen mit der aussergewöhnlichen Schönheit
im Jahre 2000 in Ingolstadt war ein Genuss.  
Giuseppe Ioanonni konnte aus den italienischen Autowracks
die perfekten fahrenden Juwellen kreieren. 
Ich erinnere Ihn mit Freude und Ehre. 

Pavel Husek 

V minulém příspěvku Pavel psal, že je až dojemné s jakou láskou se vyjadřuji o Alfách.To proto, že jsem nejen italofil ale také alfafil (nevím zda je to gramaticky správné). Vždy jsem byl do Alfy zblázněný a nikdy na tuto značku nedám dopustit!
AR Giulieta Sprint.JPG
AR Giulietta Sprint Speciale.JPG
AR Giulia 1600 S.JPG
AR Spider 1600 Duetto.JPG
AR 1300Juniior Coupé.JPG
Jednou z perel mé skromné sbírky autíček je tento elegantní závodní vůz AR Tipo 33 Stradale. Je od společnosti M4 ve velikosti 1:43 a stojí okolo 450,- Kč. Abych byl trochu tvůrčí, zamíchal jsem mezi mnou nafocené fotky mého modelu, fota skutečného. A nakonec porovnání historie se souřasností, AR Brera ve velikosti 1:43 od společnosti Cararama v ceně asi 130,- Kč
67ar_tipo33_stradale_1.jpg
STA47628.JPG
67ar_tipo33_stradale_2.jpg
STA47618.JPG
67ar_tipo33_stradale_3.jpg
Miluji MiTo

Miluji MiTo

Nic, ale vůbec nic vás nemůže připravit na pocit, kdy na vlastní oči uvidíte Alfu Romeo Mito.  Tento vůz měl českou premiéru minulý týden na autosalonu v Hradci Králové, ale vzhledem k tomu, že nebylo do poslední chvíle jisté zda se to stihne, premiéra vozu nebyla nijak oslavná.  To však nic nemění na autě samotném.  Na výstavě byl vůz ve speciální černé barvě, která na světle měnila odstín k barvě červeného vína.

  Těžko jedním slovem popsat design.  Pro mě je nelehké ten vzhled komentovat jaksi nezaujatě, protože jsem bezhlavý příznivec všeho italského - přiznávám - především italského designu automobilů.  A aby toho nebylo málo, Alfa Romeo je mi ze všech italských značek nejbližší.  V každém případě je neskutečné, jak se designérům povedlo na tak malém voze docílit tak dynamický a zdravě agresivní celek.  Veškeré linie na sebe nádherně navazují a mají svůj smysl.  Čelní partie vozu je prostě grandiózní.  Třešničkou na dortu je pak design optiky předních světel.  Vysoký ponton dává vozu sílu a razanci.  Všechnu tu krásu korunují kruhové zadní lampy, lemované chromovaným pruhem.  Upřímně vám řeknu, že jsem byl hodně smutný, když jsem viděl, že MiTo bude mít zadní světla jako 8C.  Nějak mi to prostě k Alfám nejde, vždy se mi líbily ty horizontální kapky Alfy 147 či styl Alfy 159 nebo Brery.  Jenže hledíce na ně v reálu, byl jsem z nich naprosto unešen.  

Poslední částí mé prohlídky vozu bylo posezení na místě řidiče.  Celý interiér přímo voní kvalitou a invencí.  Palubní deska se elegantně táhne přes celou šíři a naprosto geniální šmrnc ji dává možnost objednat si ji dvojbarevnou.  Sedadla má MiTo jako v závodním voze, okamžitě po nasednutí vás obejmou a už nepustí.  Jakoby na dvakrát rozdělená středová konzola se blíží k ideálu ergonomie.  Kruhové přístroje jsou přesně podle stylu Alfy a když nakonec sevřete volant, jste si naprosto jisti, že tento vůz musíte mít.  Ať už hned a nový nebo za několik let jako ojetý.  A protože Alfa zatím nemá potřebnou reputaci, která by držela její ceny ojetin, bohudík pro nás lze předpokládat, že MiTo bude ještě tím vozem, u kterého po několika letech provozu cena prudce poklesne.

Pokud máte ve svém okolí dealera vozů Alfa Romeo (pravda, není jich moc), neváhejte a jděte se na ten zázrak podívat.  A když už tam budete, kupte si modýlek MiTo od firmy Norev v měřítku 1:43 za 200,- a tímto svým mitem si ozdobte váš pracovní stůl. Mimochodem model Mito v měřítku 1:24 od italské společnosti Mondo Motors je už také k dostání za 330,- a můžete si jej objednat v internetovém obchodě automobilových modelů  foxtoys.cz

Alfám zdar a MiTu zvláště !

Vlastimil Habarta v rubrice  AUTO HYDE PARK

Vodou rozmyvatelné pastelky

Vodou rozmyvatelné pastelky

Tak jsem se jal vyzkoušet vodou rozmyvatelné pastelky, jak mě k tomu inspiroval Maxim Šersněv.  Prvním předpokladem je mít  správný papír.  Použil jsem ´Pop Aquarell watercolour´ od firmy Koh-i-nor, jehož stránky jsou lehce slepeny k sobě - papír se při roztírání vodou nekroutí.  Alfu jsem skicnul černou tužkou a pak použil velmi dobré české pastelky ´Mondeluz´ taktéž značky Kooh-i-noor.  Auto jsem vybarvil a poté barvy rozetřel vodou - výsledek vidíte zde, v rubrice VLASTNÍ GALERIE.  Skica je na stránce velikosti A4 a ještě je poměrně malá, takže ty přechody mezi barvami, resp. gradace barev není výrazná.  Doporučuji zvolit formát A3, aby byl výsledek působivější.  Nakonec jsem to naskenoval a doplnil odrazy a hrany v bílé barvě pomocí tabletu.  A bylo hotovo.

Editor

Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one