.
Tak jsem dal milenku opravit a nyní je mechanicky zcela bez chyb.  Bývalý majitel byl sice ´alfista´ ale že by se o ni technicky staral, to ne.  Např. nechal sice vyměnit přední tlumiče, ale prasklé(!!!) pružiny tam nechal... atd.  Což mě vedlo k úvaze, zda je lepší koupit dražší exemplář a doufat že je takto oceněný v dobrém stavu, nebo koupit laciný kousek se zachovalým interiérem a normálně pojízdný a dát si jej kompletně opravit a pak vědět na 100% že je to v pořádku?  Asi tušíte, který případ jsem já.

Na jaře ještě půjde milenka do salonu krásy, kde dostane nový lak na střechu a opraví se drobné oděrky laku na karoserii.  V telefonickém rozhovoru mi Pavel říkal ´... ještě nějaké pěkné kola...´ a tak jsem hledal jaké.  Mým cílem je mít nakonec tu Alfu jako původní, bez nějakých excesů či dokonce tuningových úprav.  A pak se štěstí unavilo a sedlo na ´alfistu´.  Nějaký fanda od Svitav prodával sadu originálních litých kol Baroko vč. letních pneu.  Tak jsem po tom skočil, jako myš po sýru a jak to vypadá, můžete vidět na přiložených obrázcích.

Nejsem velký znalec jízdních pocitů, ale musím Vám říci, že to auto jezdí perfektně, teď už vím, co znamená být přes volant spojen se silnicí, co znamená okamžitá reakce na otočení volantem atd.  Já to auto tak miluju, že bych s ním nejradši jezdil i s košem do popelnice, která je od parkovacího místa vzdálená cca 10 metrů...  To asi jen potvrzuje, že každý Alfista je šílený petrolhead.

Pro téma  
ALFA ROMEO  editor
01 (1).jpg
02.jpg
vh1.jpg
vh2.jpg
Pá 13. únor 2015, 20:05:55 CET
testarossa7
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one