.
01_Stelvio.jpg
02_Stelvio.jpg
03_Stelvio.jpg
04_Stelvio.jpg
05_Stelvio.jpg
06_Stelvio.jpg
07_Stelvio.jpg
08_Stelvio.jpg
09_Stelvio.jpg
10_Stelvio.jpg
11_Stelvio.jpg
12_Stelvio.jpg
13_Stelvio.jpg
14_Stelvio.jpg
15_Stelvio.jpg
16_Stelvio.jpg
17_Stelvio.jpg
18_Stelvio.jpg
19_Stelvio.jpg
20_Stelvio.jpg
21_Stelvio.jpg
22_Stelvio.jpg
23_Stelvio.jpg
24_Stelvio.jpg
25_Stelvio.jpg
26_Stelvio.jpg
27_Stelvio.jpg
28_Stelvio.jpg
29_Stelvio.jpg
30_Stelvio.jpg
31_Stelvio.jpg
32_Stelvio.jpg
33_Stelvio.jpg
34_Stelvio.jpg
35_Stelvio.jpg
36_Stelvio.jpg
37_Stelvio.jpg
38_Stelvio.jpg
39_Stelvio.jpg
40_Stelvio TITL.jpg
Po nedávném nepříliš nadšeném oznámení editora 
pokračuji u příležitosti veřejné prezence Alfy STELVIO 
na Auto Show Los Angeles 2016, které dnes končí. 
Myslím, že si svůj názor můžete vytvořit sami,
po shlédnutí několika obrázků z nezvyklého vývoje AR.


V tématech  ALFA ROMEO  Pavel Hušek 
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
Automobilka Alfa Romeo (konečně) odhalila svůj nový model kategorie SUV se jménem Stelvio.  
Celkový design vozu již není žádným překvapením, protože se dlouho před představením modelu
všude objevovaly poměrně přesné grafické vize, jak bude vypadat.  
Přesto se k němu
(jako nekritický a skalní alfista) krátce vyjádřím.
  
Myslím si, že když poprvé uvidíte jakýkoliv nový model Alfy, musíte padnout na zadek.  
Musíte na něj zůstat hledět s otevřenými ústy a zatejeným dechem.  Musí se Vám zatočit hlava a jít na Vás mdloby.  
Ale u Stelvia
(stejně jako u Giulie) 
NIC.  Tedy aspoň u mne.  Bohužel.  
Ať hledám sebe víc, nemohu zde najít eleganci a lehkost, které jsou pro´staré´Alfy tak typické.  


V tématech  ALFA ROMEO  editor
c.jpeg
a.jpeg
d.jpeg
e.jpeg
b.jpeg
f.jpeg
1.jpg
2.jpg
5.JPG
4.jpg
3.jpg
6.jpg
8.jpg
7.jpg
Automobilka Alfa Romeo předala italským karabiníkům své nové Giulietty.  Po bolestivé blamáži, kdy se v současné době v barvách Carabinieri objevují vozy značky Seat Leon, je to pro nás, co máme na tuto policejní složku úchylku, balzámem na duši.  Sedany AR ve službách karabiníků jsou prostě italskou národní tradicí a věřím že tento typ zase ovládne jejich vozový park a převahu začne, spolu s Fiatem, mít i u oddílů Polizia.

V  tématech  ALFA ROMEO  editor
PS: Už je na tapetě mého PC...
AR_01.jpg
AR_02.jpg
AR_03.jpg
AR_04.jpg
AR_05.jpg
AR_06.jpg
AR_07.jpg
AR_08.jpg
AR_09.jpg
AR_10.jpg
AR_11.jpg
AR_12.jpg
AR_13.jpg
AR_14.jpg
AR_15.jpg
AR_16.jpg
AR_17.jpg
AR_18.jpg
AR_19.jpg
AR_20.jpg
AR_21.jpg
AR_22.jpg
AR_23.jpg
AR_24.jpg
AR_25.jpg
AR_26.jpg
AR_27.jpg
AR_28.jpg
AR_29.jpg
AR_30.jpg
AR_31.jpg
AR_32.jpg
I když jsem původní muzeum Alfa Romeo v budově továrny
v Arese - v blízkosti či na předměstí Milana považoval
za jedno z nejpůsobivějších muzeí jedné autoznačky, 
nově restaurované muzeum s prostornými sály a odstupy
k jednotlivým automobilům - jak o tom páše Jakub Sochor -
bych si přál vidět znovu. 


V tématech  ALFA ROMEO  Pavel Hušek 
001.jpg
002.jpg
003.jpg
004.jpg
005.jpg
006.jpg
007.jpg
008.jpg
009.jpg
010.jpg
011.jpg
012.jpg
013.jpg
014.jpg
015.jpg
016.jpg
017.jpg
018.jpg
019.jpg
020.jpg
021.jpg
022.jpg
023.jpg
024.jpg
025.jpg
026.jpg
027.jpg
028.jpg
029.jpg
030.jpg
031.jpg
032.jpg
033.jpg
034.jpg
035.jpg
036.jpg
037.jpg
038.jpg
039.jpg
040.jpg
041.jpg
042.jpg
043.jpg
044.jpg
045.jpg
046.jpg
047.jpg
048.jpg
049.jpg
050.jpg
051.jpg
052.jpg
053.jpg
054.jpg
055.jpg
057.jpg
058.jpg
059.jpg
060.jpg
061.jpg
062.jpg
063.jpg
065.jpg
066.jpg
067.jpg
068.jpg
069.jpg
070.jpg
071.jpg
072.jpg
073.jpg
074.jpg
075.jpg
076.jpg
077.jpg
078.jpg
079.jpg
080.jpg
081.jpg
082.jpg
083.jpg
084.jpg
085.jpg
086.jpg
087.jpg
089.jpg
090.jpg
091.jpg
092.jpg
093.jpg
094.jpg
095.jpg
096.jpg
097.jpg
098.jpg
099.jpg
100.jpg
101.jpg
102.jpg
103.jpg
105.jpg
106.jpg
107.jpg
108.jpg
109.jpg
110.jpg
111.jpg
112.jpg
113.jpg
114.jpg
115.jpg
116.jpg
117.jpg
118.jpg
119.jpg
120.jpg
121.jpg
122.jpg
123.jpg
124.jpg
125.jpg
126.jpg
127.jpg
128.jpg
129.jpg
130.jpg
131.jpg
132.jpg
133.jpg
134.jpg
135.jpg
136.jpg
137.jpg
138.jpg
139.jpg
140.jpg
141.jpg
142.jpg
143.jpg
144.jpg
145.jpg
146.jpg
147.jpg
148.jpg
Emoce, nadšení, vášně ... to vše je ALFA ROMEO.
Je to jen zlomek toho, co se kolem Alfy odehrává 
v myslích jejich tvůrců i "pouhých" majitelů.


V tématech  ALFA ROMEO  Pavel Hušek
giulia-2015_01.jpg
giulia-2015_02.jpg
giulia-2015_03.jpg
giulia-2015_04.jpg
giulia-2015_05.jpg
giulia-2015_06.jpg
giulia-2015_07.jpg
giulia-2015_08.jpg
giulia-2015_09.jpg
giulia-2015_10.jpg
giulia-2015_11.jpg
giulia-2015_12.jpg
giulia-2015_13.jpg
giulia-2015_14.jpg
giulia-2015_15.jpg
giulia-2015_16.jpg
Zítra se dozvíme víc ... a dozvěděli jsme se. 
Jsem posmutnělý, očekával jsem čistokrevnou Alfu.


V tématech  ALFA ROMEO  Pavel Hušek 
quattroporte_01.jpg
quattroporte_02.jpg
quattroporte_03.jpg
quattroporte_04.jpg
quattroporte_05.jpg
quattroporte_06.jpg
quattroporte_07.jpg
quattroporte_08.jpg
quattroporte_09.jpg
quattroporte_10.jpg
quattroporte_11.jpg
quattroporte_12.jpg
quattroporte_13.jpg
quattroporte_14.jpg
quattroporte_15.jpg
quattroporte_16.jpg
quattroporte_17.jpg
quattroporte_18.jpg
quattroporte_19.jpg
quattroporte_20.jpg
quattroporte_21.jpg
quattroporte_22.jpg
quattroporte_23.jpg
quattroporte_24.jpg
quattroporte_25.jpg
quattroporte_26.jpg
quattroporte_27.jpg
quattroporte_28.jpg
quattroporte_29.jpg
quattroporte_30.jpg
quattroporte_31.jpg
quattroporte_32.jpg
quattroporte_33.jpg
quattroporte_34.jpg
quattroporte_35.jpg
quattroporte_36.jpg
quattroporte_37.jpg
quattroporte_38.jpg
quattroporte_39.jpg
quattroporte_40.jpg
quattroporte_41.jpg
quattroporte_42.jpg
quattroporte_43.jpg
quattroporte_44.jpg
quattroporte_45.jpg
quattroporte_46.jpg
quattroporte_47.jpg
quattroporte_48.jpg
quattroporte_49.jpg
quattroporte_50.jpg
quattroporte_51.jpg
quattroporte_52.jpg
quattroporte_53.jpg
quattroporte_54.jpg
quattroporte_55.jpg
quattroporte_56.jpg
Nezabývám se o prodejnou propagaci značky,
zajímá mne kreativita designerů, modelářů-sochařů,
tedy umělců průmyslového výtvarnictví,
kteří tvoří často čarokrásné "bytosti" 
srdcezasahujícího jména  
ALFA ROMEO.

Ve vzpomínkách na čas, kdy mi AR byla srdeční záležitostí 
(s přibývajícm věkem je to víc a víc CITROËN ... ne Mercedes)
a z vlastních prožitků mě zajímá ani ne tolik roadster a coupé 
jako velký čtyřmístný, čtyřdveřový sedan, jehož tvarový půvab 
jde jinou cestou než poněkud pompézní BMW.
 


Shrnul jsem některé poutavé návrhy, kresby, skulptury. 
tvořené amatéry i profesionály a také školami, např. IED.
Některé kreace považuji za úžasné a příkladné.
Jak to ale vnímají obchodní manageři, nemám ponětí.


V tématech  ALFA ROMEO  Pavel Hušek  
01 (1).jpg
02.jpg
vh1.jpg
vh2.jpg
Tak jsem dal milenku opravit a nyní je mechanicky zcela bez chyb.  Bývalý majitel byl sice ´alfista´ ale že by se o ni technicky staral, to ne.  Např. nechal sice vyměnit přední tlumiče, ale prasklé(!!!) pružiny tam nechal... atd.  Což mě vedlo k úvaze, zda je lepší koupit dražší exemplář a doufat že je takto oceněný v dobrém stavu, nebo koupit laciný kousek se zachovalým interiérem a normálně pojízdný a dát si jej kompletně opravit a pak vědět na 100% že je to v pořádku?  Asi tušíte, který případ jsem já.

Na jaře ještě půjde milenka do salonu krásy, kde dostane nový lak na střechu a opraví se drobné oděrky laku na karoserii.  V telefonickém rozhovoru mi Pavel říkal ´... ještě nějaké pěkné kola...´ a tak jsem hledal jaké.  Mým cílem je mít nakonec tu Alfu jako původní, bez nějakých excesů či dokonce tuningových úprav.  A pak se štěstí unavilo a sedlo na ´alfistu´.  Nějaký fanda od Svitav prodával sadu originálních litých kol Baroko vč. letních pneu.  Tak jsem po tom skočil, jako myš po sýru a jak to vypadá, můžete vidět na přiložených obrázcích.

Nejsem velký znalec jízdních pocitů, ale musím Vám říci, že to auto jezdí perfektně, teď už vím, co znamená být přes volant spojen se silnicí, co znamená okamžitá reakce na otočení volantem atd.  Já to auto tak miluju, že bych s ním nejradši jezdil i s košem do popelnice, která je od parkovacího místa vzdálená cca 10 metrů...  To asi jen potvrzuje, že každý Alfista je šílený petrolhead.

Pro téma  
ALFA ROMEO  editor
03.jpg
04.jpg
01.jpg
05.jpg
08.jpg
02.jpg
07.jpg
alfa.jpg
A je to ... Alfa Romeo 156 mi již parkuje před domem.  
17 let
(od zahájení prodeje) jsem po ni toužil a 40 let na ni čekal.

Když jsem byl malý, chodili jsme s otcem do garáže pro auto
a tři garáže vedle měli Alfu Romeo 1600, v té době nevídanou.  
Tam se ze mně stal alfista se slibem, že jednou budu Alfu vlastnit.  

A včera se to stalo.  Jsem šťastný jako malý kluk, Alfa bude jezdit
asi jen´v neděli do kostela´, aby vydržela co nejdéle.  
Po 156 už žádná Alfa není tak kompaktní a krásná. 
159 je sice hezká, ale takový hrošík, který nemá šmrnc jako 156.  
Doufám tedy, že s italskou kráskou spolu zůstaneme dlouho.

PS:
Ty olejové fleky na fotkách nejsou moje.

Pro téma  
ALFA ROMEO  editor
AR_01.jpg
AR_02.jpg
AR_03.jpg
AR_04.jpg
AR_05.jpg
AR_06.jpg
AR_07.jpg
AR_08.jpg
AR_09.jpg
AR_10.jpg
AR_11.jpg
AR_12.jpg
AR_13.jpg
AR_14.jpg
AR_15.jpg
AR_16.jpg
AR_17.jpg
AR_18.jpg
AR_19.jpg
AR_20.jpg
AR_21.jpg
AR_22.jpg
AR_23.jpg
AR_24.jpg
AR_25.jpg
AR_26.jpg
AR_27.jpg
AR_28.jpg
AR_29.jpg
AR_30.jpg
AR_31.jpg
AR_titl.jpg
Byl jsem překvapen při zjištění editorovy´pětky´- tedy oznámení
pětiletého výročí trvání designérské kavárny CDCC. 
Je to možné, že existujeme tak dlouho ? 
Na dálku si s editorem Habartou přiťukávám skleničkou sektu. 
Na dalších 5 let ..?

Jakožto spolupracovník CDCC jsem se rozhodl předložit
stručný životopis, přesahující pětiletou hranici násobně. 
Speciální na tomto ohlédnutí je jeho orientace
na značku mého srdce - na Alfu Romeo. 
Ano, v minulosti jsem s ní a kolem ní zažil lecos napínavého,
mnoho tvořivého a hlavně nezapomenutelně pěkného.


V galerii  SEMINÁŘE  Pavel Hušek  
Stránku provozují Ing. Vlastimil Habarta cdcc@email.cz a designer Pavel Hušek.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one